hur ska jag göra?????

har beslutsångest.
ska jag åka o dansa imorn?
 
ska jag åka så är det bhonus i falköpingsparken... men vet inte känns inte jättelockande.. åker för det första ensam dit.. o det brukar mest vara äldre som dansar till bohnus...



vi får se imorn helt enkelt hur det blir..

idag har jag haft en otroligt seg dag på jobbet! idag har jag gjort sånt man inte hinner annars.. damma av sybehörsstället.. oja har i princip dammat överallt.. sen har vi rivit skyltar..
o så har jag frågat precis alla som gått in i butiken om dom vill ha hjälp..
allt för att ha nått o göra..
o dom sisådär 3sista timmar gjorde jag inte ett skit!!
sicken jäkla dag! segaste jag kan minnas på väldigt länge!!

imorn är det jobb igen som gäller.. 10-18.30 hoppas den dagen går lite fortare..!! :D

nu ska jag kika på private practice o sen sova!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0