en uppdag blev en nerdag!

ja som jag skriver .... en uppåtdag blev en neredag! nä inte så illa....

men imorse vaknade jag pigg o glad.. åkte till jobbet allt gick fint o jag var pigg o glad.. ända fram till 3... då jag insåg att jag har inte en jobbdag kvar utan 2 dagar innan jag ska på semester.
imorse när jag vaknade var jag sjukt inställd på att det var onsdag... o tänkt på de hela dagen!
attans när kollegan avslöjade att de bara var tisdag idag............ jobbigt!
jag som längtar nått sjukt mycket efter semester nu, nu, nu!!

men inte nog med de.... jag lyckades låsa mig ute vid porten idag!
skulle bara springa ner en snabbis med en grej.... o gick tillbaka... låst!
tur jag hade mobilen med mig... den är bra o ha ibland....

jaa som sagt en väldigt mycket uppåtdag o neråtdag!


men imorn då är det ju onsdag o bara en arbetsdag kvar sen till semester!!
Längtar!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0