snart.. nära nära...

nu är det sååå nära till min första semestervecka!

då bär de iväg till öland! wiiiiieee... har väntat i ett år : )

men innan har det varit full fart hälsat på lite vänner varstans här i sverige...
sen har de ju varit skolavslutningar..
mycket har hänt på jobbet.
sen ska man ju hinna med hästen lite var tanken.
jag har ju cyklat tjejvättern.

jaa jag är knappt aldrig hemma iallafall o tar de lugnt.. det går i 110% hela tiden...
så om jag är dålig på att höra av mig. lovar har inte glömt, tiden finns bara inte. men en dag slår jag en pling när du minst anar de....!

men först en veckas semester på öland innan vi kör igång o jobbar igen!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0