friluftsdag!

idag har jag varit duktig måste jag säga!

jag cyklade viken runt ett lopp på 72km.
kom i mål med tiden 3 tim 18min.
jag är riktigt nöjd med det med tanke på förutsättningarna.
en tanträäcer med 3vxl, o regnskurar under hela loppet... : )

o när jag kom hem så for jag till v-lösa för o byta bil o greja lite.
då var mitt syskonbarn där, vi for iväg på picknick i skogen, destinationen var närmare bestämt Lasses grotta.. det ligger på natursköna kinnekulle! kan varmt rekomendera det om man vill se fin natur kombinera med o grilla o leka massa lekar då det är stora grönytor o använda!
farmor o farfar o hundarna var också med.
men oj så kul vi hade, busade med hundarna, kastade frisbee, sparka boll o så givetvis utforskade vi lasses grotta : )

jaaa som sagt min dag har spenderats ute. nu ska jag kasta mig i säng.!
bilder lägger jag in en annan dag!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0