min långhelg i bilder....

Torsdag!


torsdags genomförde jag viken runt : )

kvällen spenderades med mamma, pappa, Lukas(syskonbarn) o hundarna uppe vid lasses grotta!



jag o Lukas kastade frisbee o sparkade boll..


Lilla Bella sover gott efter alla intryck.... : )

Fredag!


fin vy från fredagens nattvandring på kinnekulle!
tog de i farten ;)


Bästa sällskapet hade det inte lätt när jag stegade på!! ; )


ser ni alla prickar... det är folk som går ner i stenbrottet!
kan varmt rekomendera o besöka o gå i fina o natursköna kinnekulle!

Lördag!


min bror var sällskapet för lördagens kortrunda.
nu måste jag säga att det var första gången på mååånga år som jag slog golfbollar.
fick in några riktiga fullträffar, men många slag blev det o så som vi skrattade kommer vi leva i mååånga år till : D
har dock ingen bild på mig men bror har de.

Söndag!

Cykelturen gick:

Götene - Ledsjö - Sk. åsaka - axvall - Norra Lundby - Varnhem - Ljungstorp - Höjentorp - Eggby - Remningstorp - Götene.

Med stopp i norra lundby på Nordens Största opel-museum. även stopp med fika i varnhem klostergården(kan varmt rekomenderas om man ska fika i varnhem!, o så i ljungstorp blev ett stopp på Löten hos en släkting. 


säg hej till min nya vän Margareta ; )


jag inför dagens cykeltur, bror hälsade på innan man skulle iväg men hängde inte med på cykelturen...


på väg : ) eller jag hade cyklat ca 3 mil då ; )






Farfar ägde en sådan häringa.


Skyltar från förr i tiden : )



stannade vid klosterkyrkan i varnhem o kikade på några släktingars gravplatser.


Våra cyklar......... : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0