nu är jag där igen.......

eller om jag aldrig riktigt trasslat mig upp ur träsket......
jag är inte alls danssugen.... jag vill så gärna ha den där känslan o få längta efter nästa dans, sväva på rosa moln i flera dagar...
jag vet att åker jag iväg så får jag bra danser om jag vill.... men kriga för en kille på dansgolvet... det händer inte....

det är bra att jag har min 5mils radie som jag åker på.. det får räcka till suget blir bättre.
nu är det ljusare ute alla sommarlogar öppnar så mycket roligare då!

men ska nog hålla mig till 5milen iallafall till efter öland för det är nog vad jag längtar efter mest!
massa nöje i en hel vecka med massor godingar!






jag längtar som tusan!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0