nytt år!............

..............nya möjligheter som det heter!
hoppas o tror att detta året blir lika bra om inte bättre än 2012.

fanns ju så många höjdpunkter förra året......

*dansbandsveckan på öland
*cyklade viken runt (7,2mil) & tjejvättern (10mil)
*midsommardagen på olstorp
*semesterveckan: helg på liseberg, roadtrip på andra sidan vättern, o dansfesten i mariestad!
*efter 4år som singel har jag mött min kärlek! som jag stött på lite varstans i sommar på dans, han är bäst efter mig förstås ;)
*har blivit invigd i dansmaran i gävle av han, så kul!
*min 25års kryssning var skojsig ock!

lite höjdpunkter, finns massor av mer minnen detta var endast ett axplock!

Hoppas 2013 blir lika bra med många minnen!
jag ser fram emot detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0