helg! så skönt

helgen vart hur skön som helst även om det blåste en hel del...
i lördags red jag och skötte hästarna innan jag åkte upp till karlskoga.. åkte till hans kompis direkt där vi blev kvar hela kvällen.. trevligt det.. armbrytning och allt oavgjort blev det..
i söndags blev det grillning till frukost för ovanlighetens skull.. efter det for vi till degerfors och hälsade på hans föräldrar.
där tvättade han bilen och jag satt ute i solen (och blåsten) och kikade på..
han har ju ny bil en saab.. kommenterar inte den mer... men den blir bra...
hepp ska åka hem och byta om och fara till jobbet sen till halv 1.

sitter i brors lägenhet dom har vart här och inspekterat den för dom ska spränga nått utanför... dom har nyss vart här..
(blev en tidig morgon.. jag är ingen morgonmänniska längre... jobbigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0