huvudet känns som en kokt potatis.....

mm har vart på kurs idag körde fel först men det gick fint kom i tid iallafall även om jag kom för sent till utsatt tid.. massa information som man fått idag väldigt intressant faktiskt.. gillar inte kurser men nu vet jag iallafall hur jag ska jobba med det mesta på jobbet... hoppas jag..  satt i 7 timmar idag.. men det gick bra.. men kändes sen när man åkte hem både ont i rygg och nacke... : /
men åkte till vättlösa fick mat där idag igen! nu börjar jag bli allt för bekväm.. har fått mat där 3dagar i rad nu... men det vart iförsig längesen innan det som jag åt mat där... typ...
efter maten frågade mamma om jag skulle rida antiloop nått idag men så tänkte jag nä.. orkar inte! jättettrött efter maten ju så satte mig vid datorn istället... men när jag satt där så tänkte jag att varför sitta där och bli ännu tröttare.. så jag gick och rotade fram lite gamla ridkläder som fanns kvar och gick ut och red en sväng... var faktiskt jätteskönt! tyckte nog både jag och antiloop lika mycket.. : )
nu är jag bara hemma blir sängen snart.. är jättettrött nu.. har ju vart full fart hela dagen från halv7 typ... så sov jag dåligt natten som var.. grannens bebis skrek.. och hon gapade som vanligt.. vet inte vad som händer! hoppas iallafall att det blir lugnt inatt,...

nu blir det nog förresten färjestad som tar SM-guld i hockey.. hoppas på detta.. : ) gjorde nyss 3-1 heheh

blir sängen nu så skriver vi mer imoorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0