mine helg.....

ja i helgen har det vart fullt upp.. i fredags vart jag ute hela dagen vart hos mormor och morfar och hälsade på och gick ut och gick i deras skog.. hur skönt som helst i solen... sen efter det bytte jag till sommardäck på bilen. helt själv och jag vart nöjd... : )
i lördags jobbade jag hela dagen.. jättetråkig dag... kunde kvitta... efter det bar det iväg hem och göra sog i ordning för ida och pacos 25-årsfest.. skulle vara uppklätt och fint.. usch kändes jättedumt och hade verkligen inga skor som passade till min klänning så det vart änna lite panik när jag skulle iväg.... men så kan der vara.. mamma räddade ut mig... : )

i söndags kom magnus ner och det vart både mysigt och skönt att träffa han igen över en vecka sen sist.. : / så tråkigt att vi ses så sällan... vill mer än vad jag kan.. men vi vart iallafall ute och åkte och kollade läget lite varstans.. efter en biltur så åkte jag hem och red.. magnus hjälpte pappa att få igång MG:n... gick bra det också.. 
i övrigt en väldigt lugn dag...

idag har jag jobbat fyy faan vilka jävla dag.. fullt av folk 400 extra skyltar att byta utöver alla andra och med en jäkla massa jobbigt folk som springer runt en och frågar en massa dumt.. stressig dag var det.. kunde vart bättre men det gick fort ändå...
efter det åkte jag hem och red.. så avkopplande att bara komma ut i skogen även om man har en buse till häst att hantera.. idag vart troll överallt och han bockade sparkade och reste sig nästan hela tiden.. men han vart nog trött när vi kom hem iallafall.. : )
imorn kommer cajsa det blir skoj att se henne rida igen.. kul att se nån annan rida antiloop så man får se vilken fin häst man har... : )   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0