mys dag

idag har jag inte gjort nått enda vettigt.. bara myst mest hela dagen...
började med att mamma "råkade ringa" och väcka mig vid 10-tiden.. hehe (jag brukar inte sova så länge) men har vart ute och gått en promenad idag lugnt och skönt när jag kom hem så tog jag en dusch och bara la mig i soffan... red inte idag eftersom cajsa skulle komma så vart och kika på henne när hon red.. måste säga att jag har en snygg häst : )
sen vart jag och kikade på pappas nya inköp.. lastbilen den som det snackats så mycket om det sista.. nått specialbygge dom gjort eller nått sånt sen tog jag kvällen och sitter här med datorn framför tvn och myser...

imorn blir det jobb igen.. får se hur det blir.. inte så sugen på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0