mys dag..

Idag har jag inte gjort nått enda vettigt! först i morse vart det påsk frukost hos mamma och pappa.. mums.. inget märkvärdigt men mätt blev man bror med tjej och barn var där.. alltid lika trevligt att träffa alla samtidigt.. även om lille store bror vart och jobbade : )
sen så efter det har vi vart allihop hos mormor och morfar och gått i skogen min kusin med barn vart där också sällan man träffar dom så det vart kul fick man leka  lite med arvid ock.. nu är vi i vättlösa igen ska äta mat sen ska jag snabba mig ut och byta däck på bilen.. innan kvällen för då bär det av till hangelösa för grillning hos bror sen skulle det nog komma lite mer folk så det kan bli kul men lugnt för min del.. ska jobba imorn... : (
men imorn blir det fest för min del.... ska på kusinens 25-års fest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0