ny vecka=ny kort vecka! : )

Måndag igen känns segt! tidig morgon blev det.. åkte ju från karlskoga då vid 8-tiden för att vara på jobbet i tid... gick fint hann till och med stanna till i vättlösa city och prata en snabbis....
jobbade hela dagen fick klara mig utan helen idag men det gick fint även om hon var saknad! hoppas hon mår bättre snart!! i övrigt har dagen flytit fram fort... kom hem i tid.. mamma ringde och sa att det dom skulle äta och att jag skulle få mat där om jag ville ha och det tackade man ju inte nej till : ) tacos blev det.. jättegott!
har vart hemma och etablerat mig i soffan och läst tidningen nu ska det bli sängen för min del så jag orkar med imorn.. tänkte byta till sommardäck! (ska bli bra kanske)

det är ju påskvecka blir jobbar ju egentligen bara idag och på lördag i butiken.. ska tyvärr iväg på kurs på onsdag.. vill inte!! men måste som sagt......... : (
annars är jag ledig hoppas att det fina vädret håller i sig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0