schack matt...

har idag inte gjort nått mer än egentligen kört en mammas bil till jens i garaget och så cyklade jag hem... på vägen hem så stannade jag och köpte en glass(rena rånet egentligen) men den är så god.. mayan mystica.. mums!
sen åkte jag hem och somnade ute i solen i 2 och en halv timme hur skönt som helst...

sen så pratade vi om kiosken.

efter det så gick jag ut och red.. han vart seg idag men orkade ändå med att jävlas och att gå på bakbena.. först bara för han inte ville gå förbi en gård med nån traktor som stod konstigt men vann den striden och vi kom förbi...
sen vart nästa när jag skulle passera en bro som går över en bro.. han stannade först 100 meter ifrån.. blev väldigt irreterad då men efter att stegrat lite igen och sparkat så kom vi över.. men det är med protester allt händer sen gick resten av turen som på räls....

blir nog hemma i helgen som det ser ut.. tråkigt men så är det kan jag ju rida.. och så kanske jag åker ut och kikar när grk ska ha sin katastrofala tävling.. (skriver så för den la dom in igår att dom skulle ha ingen i kommittén som visste detta..) men det är deras bekymmer är ju inte med där längre.....
får väl se när dom ringer och frågar om jag kan hjälpa till åker jag dit får jag nog ändå hjälpa till... : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0