sova?

igår tog färjestad sm-guld mot hv71.. : ) 

idag är det jättefint väder vart ute och gått en sväng idag..
försökt sova men gick inte så bra... nu vet jag hur alla småbarnsföräldrar har det när små barn skriker hela nätterna... : / fy allså enda skillnaden är att jag inget kan göra för att få tyst på ungen.. (den ligger vägg i vägg med mitt sovrum!) mamman verkar inte bry sig...? tycker det verkar konstigt ibland skriker hon... tror inte att hon egentligen vill ha sitt barn? kanske kan vara så.. stackars barn isåfall....
får hoppas på bättring.. men små barn som är lessna och verkar ha konstiga mammor kan man ju tyvärr inte göra nått åt : /

nä nu över till nått roligare : )
cajsa kommer idag och ska prova antiloop för första gången.. är lite nervös för hur det ska gå... men hoppas det blir bra så jag kan få hjälp framöver..

sen så ska jag nog se till att få bytt till sommardäck på min bil.. ser fram emot att få dom bytta nu : )
(ja jag byter däcker själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0