vad jag grejat idag! : )

Japp började dagen med en för tidig men skön väckning.. haha magnus som jäklas som vanligt... men är ganska van nu och vaknade till ganska fort som alltid när han ringer alldeles för tidigt... idag vart det visserliggen halv 8 men jag kom upp pigg glad och kändes mig bra.. (vad man kan lura sig själv) mådde inget vidare i magen igen märkte jag.. men idag har jag ätit som vanligt måste det även om magen inte klarat det.... men sak samma! vem bryr sig om min mage när jag ska berätta om min dag....?? : D

fick idag för mig att åka och kika på min soffa ringde min mamma på morgonen och frågade henne om vi kunde göra detta...hon vart inte sugen på det men lite övertalning så fick jag med mig henne...
Jag har vart och kollat på soffan kommer om ca 1½ vecka : ) jättefin...

hämtat min fina eller fula bil beror på vem man försöker lura så kan man säga att den är fin.. min ugly betty ; )
den har fått ett nytt fint namn... tror min mamma gillar det hon log så varje gång jag sa det... : D

sen har jag bara vart ute och myst i solen och det fina vädret... jätteskönt.. fläktade en del så blev lite kallt emellanåt men sak samma var ute ändå : D

när jag kom hem så fick jag mig ett ryck att möblera om som jag vill ha det.. känndes jättekul flyttade vitrinskåpet som stått fel hela tiden.. det står i köket  nu och ser bra ut.. sen så skulle jag flytta tvn tror ni inte att kabeln till tv är ca 50cm för kort!  morr!  jag blir så piss off! men då tröttnade jag på att fortsätta så jag kopplade in min dvd som bara stått bredvid i ca 4månader eller nått bättre sent än aldrig så nu sitter jag här och ser på shrek och äter popcorn..
kom på nu att jag i allafall ska möblera om nu.. får se hur det blir om jag får ställa tillbaka allt kan bli bra iallafall..  : /

ska fortsätta med mitt grejande nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0