allmänt seg dag.....

jo det har det vart sovit dåligt denna natten också hostar som bara den.. usch! hatart...

vart otroligt trött redan när jag kom till jobbet hostade där med idag! uscha.. men idag hade jag lagerdag.. mindre kul men ungefär 30 pallar med varor! rätt mycket plockevaror med massor av nya möbler som kom idag... usch! att hitta plats till allt nytt på ett jättelitet lager är inte det roligaste.. och med ingen ork i kroppen till att bära några möbler tog de faktiskt lite tid....... men så klart som man kan bli med det blev jag/vi...

det vart en oerhört lång dag! inte kul alls! men men den gick över för hem...

hem till stallet in med hästen borsta och greja.. mysa o pyssla med han lite.. red inte ikväll det hade blivit alldeles för sen eftersom jag inte vart hemma från jobbet förrän 8-tiden...
efter släppt ut hästen vart det dags att putsa sadel träns o stövlar.. så nu skiner dom sååå fint!! : )

hepp måste sova nu så jag orkar med imorn.. måste ju vara pigg till tävlingsdagen..
hoppas hoppas hoppas att jag sover inatt o inte hostar hela tiden....
natti natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0