en trötter jag idag.....

vart hemma från henkes fest runt halv 4 i morse..(ska tillläggas att jag cyklade till o från festen faktiskt.. ) så denna sönadag har vart jätteseg.... började dagen med att cykla till vättlösa i motvind för att hämta bilen där... jättesegt!!!!!!  hur trött som helst har jobbat.. segt! massa trasselkunder! sen har jag monterat möbler hela dagen..
fy fasiken för boris! hata hata hata....

gick bra jag å emina tjöta en hel del mellan varven..

efter jobbet åkte jag till M:et o handlade mat.. orka laga mat! ville bara sova.. stannade i vättlösa på vägen hem o pratade.. somnade såklart i fåtöljen där.. dom är livsfarliga att sitta i för jag somnar till 90% alltid i dom! illa..

Nu är det klart för mig! det blir flytt!! längtar!

sen jag kom hem har jag inte gjort många knop.. lagt upp bilderna från henkes fest!

nu ska jag sova så man orkar med o jobba imorn blir en jobbig dag.. massor att göra.. sen ska byggkillarna in i butiken imorn så det lär bli jobbigt då med allt buller som blir.. usch.. haha men man kan ju hoppasa att någon/några av dom är snygga så man får lite ögongodis!! för det har vart dåligt i helgen med det... heheh

natti natt.. puss o kramar

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe det är lugnt men du får komma till borås en annan gång då får vi festa och testa på utelivet här :)

2009-08-31 @ 17:55:23
URL: http://deseodesire.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att vi inte va några av de jobbiga kunderna du hade... ;)

2009-09-03 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0