Fredag... som var blöt...

mm regnade himla massa igår vart och red lektion igår morse trodde verkligen vi skulle klara oss undan regnet... men icke! himlen bara öppnande sig och de fortsatte regna hela tiden! jag vart blöt ända in på kroppen efteråt! kallt vart de då! :D
Antiloop vart inte så samarbetsvillig i regnet han hittade saker som var farliga hela tiden... en gång höll jag till och med på att åka av för han vart jättemjuk o fin och det rullade på i traven med fin form och så bara han gör ett tvärkast och reser sig lite lätt på bakbena! men det är bara att rannsaka sig själv jag ska inte ta en fajt med han! det är svårt att inte bestraffa när han är elak.... men gör jag det jävlas han bara tillbaka.. han vi att vi ska bråka... han väntar hela tiden på att jag ska ta fajten.. men jag gör inte det nu för tiden!! :D

efter ridningen åkte jag till skara och köpte "godis" till mina jobbarkompisar och körde det till dom... och så köpte jag ju givetvis till mig! heheh
skulle lämna tillbaka en sak också men hade missat datumet för sista returdag! så det gick inte så bra.... : (

kvällen blev "lugn" med vin och musik så började jag städa! går jättebra med en vinare!! ; )
sent blev det ändå och trött är man men nu ska jag ge mig iväg till stallet igen... och ladda för kvälla! :D

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0