full rulle igår(söndag)

eller ja sisådär full rulle... sov ganska länge.. vart trött efter lördagens bravader på olstorp... massor av dans både på dansgolvet till titanix, bengt-henning och såklart rolandz.. fast när rolandz spelade vart det svårt att dansa... man hade lite plats på buggbanan... fick lära mig massa nya turer av jocke..! skitkul! :D men det blev även en hel del dans hos hasse z också... man måste gå till han och hälsa lite var gång... : )
sent hemma blev det... store storebror vart med och han körde... kändes bra! hahah

som sagt söndagen sov jag ganska länge trött och ont i fötterna som *bip* har för mig att jag blev trampad när jag dansade men ja ja... det har gått över nu faktiskt... :D
söndagen blev till en slapp dag... bara ta det lugnt.. åkte hem till pärona och fikade.. glass och kaffe.. en bra kombination! det är så gott speciellt när det är varmt och skönt ute!

somnade ute på mammas och pappas nya ej färdigbyggda terass... hur skönt som helst i solen.. man får ju ta vara på den lilla soltid som är... : )
sen hem och fixa mat.. efter en stund ringer bror och hör om jag ska med och spela minigolf... ja.. det ska jag med på.. hihih och det vart skoj! för jag vann i överlägset!! haha över rickard, christer och erik!! robban vart med också men han skulle iväg på middag eller va det vart.. så han förde protokoll :D

Efter att ha spelat klart åkte vi till coop och handlade och kikade runt lite.. dinétårta skulle det ätas.. mums så gått inhandlade det och åkte till rickard och fikade.. robban kom dit även han.. satt där hela kvälla.. vart hemma omkring kl.02.00

En vecka har gått, Nu är det bara 2veckors semester kvar!

Bilderna från i lördags finns nu uppe på facebook! : )
länkar dom en annan dag.. ; )

kram krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0