idag har vart en normal ledig dag...


typ... jag har vart barnvakt åt catherine och peters barn emelie o lukas!! dom är sååå goa!! hur mysiga som helst! har lekt massor idag..
så jag är faktiskt ganska trött ikväll... heheh

men jag har gjort lite mer än lekt idag vart iväg till rickard och hälsade på.. körde han till volvo i skara för han vart ju inte tillräckligt smart... typ! hahah han hissa upp bilen tog dän bromsbelägg o bromsskiva i bak o hade inte delar!! haha smart man kan vara!! :D



Lådan meckar! haha



Barna leker på solbacken lite innan vi ska hem från ica.. : )



Min snygging antiloop.. (han har huva för att hans öga blir så irreterat, svullet o allmänt dåligt av flugorna)




Idag har jag vart o kikat på peter o catherines lilla tillskott.. lilla flickan!

Hon vart väldigt lik lukas när han vart liten! hon kommer bli en liten pärla.. : )
Emelie vart så stolt o glad för sin lillasyster! : )

Det vart riktigt skoj o se den lilla flickan!
Blir väldigt spännande att se henne växa upp...!

hepp nu blir det nana.. ska jobba imorn igen.. 12.00-18.00 kul
Cajsa ska rida antiloop imorn
så jag ska nog upp till kuleborg (endurobanan i vättlösa) o kika om det hinns med! : )

hepp som sagt nu blir det sängen för min del.. jättetrött efter att ha lekt en hel dag.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0