ingen pigg dag....

japp idag har jag vart oerhört seg.. har ingen ork i kroppen idag... usch! det vart en kämpa dag på jobbet idag massor att göra...!!

dagen började med att dom ringde o frågade vart jag var.... jag svarade på mitt schema hemma står det att jag börjar 12.00 idag och dom sa nee du börjar 11.00 står de här... faan vad irreterad jag blev då.. så jag ska ta med schema imorn o visa det...!! jag hade kollat det flera gånger idag.. och det märktes på dom att de trodde jag ljög för de!  jag = irreterad!!

men orkade inte trassla med dom.. vart där o började jobba vid halv12.. full fart sen började med att plocka upp gardinia.. (gardinstänger o tillbehör!) jättesegt vart massor! o det tar sån tid måste pricka av alla varor mot lista..

sen när det vart färdigt vart det dags att luncha sen vart det dags att sätta sig vid datorn o göra några kurser.. hemtextil,påslakan,lakan och möbler... jättesegt! somnade nog någon minut! när jag vart färdig med första kursen så hämtade jag vatten o ett tuggummi.. så jag vart lite sysselsatt.. när jag nästan vart färdig kom biba med en glass till mig.. det vart jättegott!! :D
då fick jag en liten sockerkick... orkade hålla igånge ett litet tag till....
sen satte jag upp lister på en ny hylla o hyllframkanter så dett vart färdigt till imorn..
när det vart dags att gå hem hade klockan passerat 18.00 men vart färdig att gå hem vid 18.20...

vart tvungen förbi vättlösa o grejja lite.. förbereda kläderna till tävlingen på lördag..
sen pratade jag med cajsa.. måste få henne att tävla.. vill att hon ska tävla nu för jag kan inte! morr! men det verkar inte vara det lättaste! : /
faaan!

hepp sen åkte jag till ica.. träffade johanna utanför så vi tjöta lite om dittan o dattan alldeles för länge! tiden bara springer iväg..
skulle ju åkte till kuleborg ikväll kände att det vart i senaste lagret att åka dit vid halv 8 så sket i de..
vart inte direkt på humör... som sagt dåligt med ork i kroppen o väldigt lättirreterad idag då är det bättre att stanna hemma.....

nä orkar inte skriva mera.. ska trassla runt i lägenheten lite nu! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0