Lördag

japp det har nugått ännu en lördag.. en ledig.. min lediga helg men så ledig har jag inte vart hela tiden.. blev tidig morgon med att gå upp redan vid 06.00, tävling i binneberg står på schemat idag..
Det gick sådär.. red en LC:1.. det gick bättre än förra gången enligt protokollet men känslan vart sämre! det kändes bättre sist!
poängmässigt fick jag 157.. (58.15%) kan bara bli bättre......

i övrigt har jag inte gjort ett skit idag.. sovit har haft en väldans huvudvärk...
blir nog vila imorn om inget annat händer... vi får se som sagt finns inga planer....
Längtar till tisdag är ledig 3 dagar sen!! : )

Har förresten virus i min dator! skitans! måste nog ominstallera den... usch det är såå tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0