Lördag....

dagen har vart seg. är jätteseg i bena ont i knät har jag också.

vart inte farligt bakis idag det gick över rätt fort efter jag ätit frukost... vart en allmänt seg dag på jobbet.. monterat möbler precis hela dagen! typ förutom när jag hjälpte emina o riva skyltar... :D

ikväll är det fest för henke. blir nog en ganska lugn kväll skulle jag tro annars blir nog morgondagen jobbig.. men har fortfarande inte löst hur jag ska komma dit. cykel går ju fint men inte så kul ifall det blir regn..
aja det löser sig nog ska äta nu o göra mig i ordning...

förrestten tror jag har magsår/magkatarr på gång igen.. illa illa.. usch om det är så.. värker emällanåt på samma ställe som sist inget vidare... fast det gör inte lika ont än eller just nu iallafall...... får väl se vad som händer med de....

hepp mat o dusch nu sen party... ha en bra kväll!!
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0