lyckat träningspass!!

jag är såå nöjd idag med antiloop... han gick jättebra idag.. har kortat upp tygeln mera nu och börjat använda sporrar på han.. det funkar bra! nu måste vi bara träna vidare på detta vis....

idag vart det programridning för stina wärme som stod på schemat.. det gick jättebra! fick 8/10 på galoppen och på volterna fick jag 7/10 så nöjd är jag med det sen så vart det 5:or och 6:or över lag så det är över snittet.. men har en del att träna på speciellt hållning och så måste jag våga ge mer eftergift(ge efter på tygeln..typ mjukna i handen en del.. ) 

så även om jag vart nöjd känner jag att vi har massor att träna på men det finns i han det känner jag!! : )



Lukas vart hemma i vättlösa o hälsade på.. tror aldrig jag träffat en sån liten kille som bara älskar traktorer!! allt är traktooo... han är bara såå mysig så vi kikade även lite på youtube på traktorer... vart bra musik till så då dansade han till det... ser så kul ut att jag inte annat kan le åt de nu när jag skriver....

han är bara såå mysig! alltid jätteglad!

det är lite vad som hänt på min dag idag... väldigt lugn dag allså!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0