måndag med buller o bång...

japp det har vart fullt fart på jobbet idag.. sängar huller om buller överallt! ja o då menar jag överallt går knappt att ta sig runt i butiken..! allt bara för att jula inte bygger hållbara tak! dom drar ett rör som ska leda bort vattnet från taket genom taket inuti(!) vår butik. så dom har borrat o grejjat en himla massa!

idag har jag även haft mängder av dryga kunder! jag gillart inte! inte så himla kul att ha ett leende på läpparna när dom är otrevliga då inte. då gillar jag inte mitt jobb. det är nackdelen!!

men det har gått bra att jobba idag ändå haft fullt upp med att städa butiken efter helgen.. har inte riktigt hunnit med att städa då. massa folk hela helgen!
seeeegt vart bara ordet att städa är inte kul. men det fick duga. nu är det bara att montera möbler i veckan framöver!! :D

imorn ska jag åka till skövdebutiken o jobba! det ska bli spännande!!
dom hade tydligen leveransdag imorn så det blir full rulle hela dagen!! : )

kanske kanske ska lucha med kalle om det hinns med o inte han ska iväg på jobb. får se detta imorn.
nu ska jag sova så jag orkar jobba imorn! ska vara i skövde kl.09.00 klar för jobb!

natti natt

jag o therese i Lördags..



ganska gott om folk i fredags... på gröna villan i götene! :D



Malin o kryckan försöker sig på en bugg!! :D

ne sova va de.. natti puss o kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0