Onsdag med full fart.. : )

japp har varit i stallet idag o grejat red ut med antiloop det gick jättebra vart ute i nästan 2timmar! det blev varmt ute... men det vart skönt att bara lulla runt i skogen.. får bli oftare nu.. känns som att det funkar nu att komma ut i skogen.. har ju lyckats gå till ridskolan 2 veckor i rad nu utan väldiga trassel.. igår gick det ju problemfritt... så jag är glad!!

nu ikväll ska jag åka till jönköping o dansa!! ser fram emot det.. ska bli skoj.. : ) har inte dansat på 2 veckor tror jag det är... ja sist vart till divine.. och det vart ett bra tag sen.........

ikväll är det nonstop till nova o shake.. ska bli spännande o dansa till shake.. har ju aldrig gjort det...
hepp nu ska jag äta o duscha o ge mig iväg till erik.. lotten ska hämta oss där.. : )

ha en bra kväll!! : )
det ska jag ha!! ; )

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0