söndag...

japp har haft en riktig grejar dag hemma städat fått upp lite mer saker på väggarna.. men har svårt att veta hur jag ska göra i "stora rummet"... men annars vart skönt att ta det lugnt..

Erik o rickard vart här förut o fikade... haha rickard vart inte dåligt trött efter gårdagen... och erik tyckte det vart jättekul... :D

kul tyckte jag det vart när erik skulle försöka komma på vem som hjälpt mig att byta kasettspelaren i min bil till cd-spelare... hahah han funderade både på mina ex.. om det vart nån familjemedlem.. om det vart nån jag legat med... eller ja han vet nog inte de men han frågade de.. hahah

sen efter det har jag fortsatt grejja... har hunnit med att vara i vättlösa o hämtat en del till min lampa.. men den passade inte så det sket sig!

Sen har jag också hunnit vila en timme... skönt!! : )

nu ska jag ut o gå en sväng.. behöver komma ut o få frisk luft.. : )

det är vad jag grejat med idag full fart hela dagen faktiskt (nästan iallafall.. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0