vad i helvete är det med folket?!?!?!?!?

varför måste dom hela jävla tiden göra inbrott i vår kiosk!!! dom gör inbrott bara för att förstöra.. det enda dom tagit med sig är klubbor!! är det värt att förstöra såå mycket och göra sig så mycket besvär för lite klubbor?!?!?!?!
dom stängde av all ström till kiosken så glassen som fanns kvar blev helt förstörd.. det för flera tusen kronor! det är faan inte roligt!!!!

Blir såå jävla arg!! skaffa er ett liv va!!




imorse ringde förresten någon som ville köpa min bil... vet inte va de vart för nån.. hade tydligen sett den på parkeringen.. gissar att det vart min granne som är en zigaienare.. uscha..

sen tycker jag att min andra granne är äcklig.. imorse stog han med sin bil precis framför min ca 50cm ifrån när jag kom till bilen.. och idag när jag åkte hem från jobbet stog han på parkeringen i skara...
det är lite läskigt faktiskt vet inte vad dom håller på med riktigt...

men vad kan hända...??



i övrigt har första dagen på jobbet gått galant!! kändes faktiskt ganska bra att vara tillbaka.. fick reda på att jag kommer få gå upp lite i tid.. från 69% till 75% det är lite skönt.. mer pengar till mig! : )
annars har jag grejjat med space på påslakan.. känner mig lite stressad för det är massor att göra denna veckan.. men jaja det har ju bara vart måndag 6dagar kvar ju.. hehe imorn blir jag klar med lakan och sånt sen blir det till att börja med baby/junior...... ujuj..
(förresten är space.. omläggning kan man säga vi flyttar om sakerna fast dom är kvar på samma yta....)

nä nu orkar jag inte skriva mera.. ska kika på tv.. somnar snart blir kanske tidig läggning.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0