vad skoj det vart igår...........

japp igår vart jag på fröjden o dansade med erik. på scen stog nova o shake en nonstop. kanonkväll verkligen!! : )

ni som inte vart där missade nått riktigt bra! massor av folk...

fick skjuts av lotten ner jättetrevligt... hon är bra rolig hon.. väl där nere träffade vi robban vart alldeles för längesen vi sågs får ta den där fikan någon dag.. 
blev många härliga danser..
fick dansa med en klasskompis till lotten jäklar vad duktig han var.. hahah älskade hans foxxar det kunde han verkligen men även buggen vart han skitduktig på.. buggen stämde inte riktigt så bra.. han showade väldigt det har jag jättesvårt att hänga med på.. lyckades ramla när jag dansade med han...usch en som fällde ut sitt ben precis där jag vart... hahah lyckades hamna i brygga då!!! 

erik jäkel han jävlades med mig kittlade mig precis när vi vart med på kort!! haha det lär inte bli några bra kort!! hahahah

i övrigt många danser, fick igen beröm för att jag bara blir bättre o bättre... stressar inte upp mig så mycket längre utan "väntar på vad som ska hända"..... så det känns bra!

fröjden vart ett helt underbart ställe utomhus i en stadspark massor av folk som gick förbi utanför o eller bara stog o lyssnade... verkligen mysigt i en park med massa skog runtom... o stort dansgolv!! 

efteråt stannade jag o erik kvar skulle åka med robban hem eftersom vi bor på samma ställe på kartan... kul o se dom rodda ner o bara tjöta skit... tog lite kort men lägger upp dom ikväll istället... : ) 
(dom blev inte så bra men men värda att lägga upp.. ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0