ja om man skulle komma igång igen här då..

hallå där de va inte igår man skrev här!
har ju varken haft dator eller internet i sisådär 3-4 veckor! så det kändes väldigt jobbigt att vara utan..! det sista har jag nästan varit lite deppig för detta.. har ju inte den koll jag brukar ha.. men nu känns det finare o jag får inte panik på lägenheten......


men under tiden jag vart utom internet o tv har ju livet trots allt rullat vidare kan ju inte stanna upp totalt det vore ju trisst!

jag har dansat varje helg fredag/lördag eller bara umgåtts med kompisar..!! man får ju passa på! :)
men jag har även vart o dansat tisdagar ibland o även torsdagar så det har vart ett snitt på 2 till 3 dar i veckan hela månaden men ska strunta i allt vad dans är nu i helgen o bara ta igen mig få det där längtasuget till att dansa.. så väntar med dans till den 11/12 o efter det ska det inte bli förräns dansen/supa resan till dansbandskampsfinalen!! :) ser fram emot den lite granna tycker det är trisst att det inte blev fler från vårt kompisgäng som åker med!!

i övrigt har jag jobba en hel del.. det går riktigt bra nu.. : )
det var nog bra o få sagt vad jag ville när vi hade pdp-samtal...

enda tissta är att jag håller på att bli sjuk!! uscha... det gillar jag inte.. fryser o har ont i huvudet o snorar nått grymt... hatar´t men men sånt är de... trissta!

nu ska jag kika på tvn.. blev sugen på att sätta på en film just nu.. kan ju de för jag är ledig imorn o ska unna mig en lång sovmorgon!!!!

ha det gott
see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0