jäkla grym helg!!! :D

i fredags var de ju dans.. en riktig kanonkväll!! me like... mer såna kvällar... :D



lördagen tog jag sovmorgon o sov till halv 11.. vaknade åt frukost o fräschade till mig.. sen bar det iväg till återvinningscentralen med massa skräp..
efter det åkte jag till bolaget o införskaffade lite gott inför kvällen.. : )
lögn i helsike att hitta p-plats i stan på en lördag.. var visst många som var ute o handlade!!
men kom hem med massa gott iallfall.. :D

sen blev det lite städ.. men det är iinte så himlans rent längre för zazza har varit här :P hahaha

zazza kom hit så vi har gjort massa julgodis.. mums* gott o äta inte o göra det är sååå segt men som tur hade man ju roligt sällskap.. :D

framåt kvällen dök tess in o va med o lagom till dansbandskampen så kom johan o erik också.. vi hade en riktig kul kväll faktiiskt.. med massa skratt!!


godiset vi gjorde o så blomman brevid fick jag av zazza hon hade gjort den till mig.. :)


hmm bilda hög!

jaja kvällen var kul o man blev grymt trött!!

idag har jag inte gjort ett skit jag o zazza umgicks hela dagen.. har kikat på tv egentligen hela dagen..! såå jäkla gött.. vi har kikat på 3 filmer.. baksmällan bl.a enda jag kommer ihåg namnet på.. men den var grymt kul!! kan rekomendera den! sen så dom andra filmerna var också bra..
erik kom hit ikväll också så han fick vara med och mysa..

det är vad som hänt i helgen orkar inte skriva mera ska sova nu.. : )



ska till vårdcentralen imorn.. det ska bli riktigt skönt att få det kollat.. fick ett slag i huvudet idag o det kändes verkligen inte bra! allt bara snurrade o jag blev illamående... not good!!!!


nej nu ska jag sova tror jag.. natti så hörs vi ;)

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0