klar för nyåret!!

sådär idag har man mest grejjat runt!! städat hemma tvättat diskat ja allt sånt jättetråkigt man måste göra...
var en sväng till stan för att fixa saker till nyår.. så nu kan nyåret komma med full fart för jag är redo!

Vill ha ett nytt bra 2010 ett år som är lika bra som 2009 går det att få??
trots all skit som varit 2009 är det ändå ett av dom bästa åren på länge..

idag när jag var i stan för att bl.a fixa alkohol sprang jag på syskonbarna inne på elakemåns.. blev sittande där o tjöta innan jag gick ut gick jag in i butiken nillas dance wear!
där inne hittade jag nyårsdressen.. blev helt såld på klänningen o var tvungen o köpa den fastän jag tänkte ta nått i garderoben hemma.. men nix ny fin dress blev de... :D



sen fixade man resten för nyårkvällen..
svängde förbi hemma sen o fick världens godaste fika...!! mamma hade gjort nått special som hon skulle bjuda sin gäster på nyår som jag fick provsmaka!!

nu har jag bara vart hemma o tvättat ikväll.. det är såå boring..

kallt som fan har jag i lägenheten också sisådär runt 18 grader har det vart det sista.. någon som ställer upp o kommer hit o värmer mig???

hepp ska greja hänga en tvätt så den kan bli torr så snart möjligt..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0