Lill lördag med hemmamys

jaha har haft en ledig dag! full fart har det vart hela dagen!! :)

började med att bli väckt av telefonen bror som ville ha lite hjälp idag... men som inte blev av.. syndabock blev jag väl där.. men dom får bli förbannade på mig då.. för jag vill inte köra sönder min bil eller för den delen riskera mitt körkort för dom.. men det förstog dom ju.. men inte att jag inte kunde hjälpa dom... det vart lite fuckt up imorse kan man säga!!

men när det inte blev av så åkte jag till skövde o min zazza goding.. gick ut på stan o kikade på folk.. biffen ;) haha (lite zazza annica skämt som zazza fattar)
efter kikat lite o lite småfrusna gick vi till rådhuset o fikade o det smakade riktigt gott!! :)


såå grymt goda!! :)

efter fikat så traskade vi tillbaka upp till lägenheten igen en snabbvända innan vi pyste iväg till något leksaksställe där Mamma-Lena jobbar hade riktigt skoj där pillade på allt som gick o pilla på o så tjötade vi en del med Lena förstås.. : ) alltid lika trevligt

efter vart där i ca 1½ timme for vi vidare till hundpensionatet. zazzas pappa skulle dit o visa upp sin hund som han hämtat där.. :) o jag kan tala om att det vart en himla massa hundar där!! det gick iallafall inte att missa att vi kom för jösses vad det väsnans när det är sisådär 20 hundar som skäller!!
men iallafall där visade det sig att dom höll på med hästar dottern gjorde en elitsatsning o hade 8 hästar igång på tävling! riktigt kul så vi tjötade en massa häst istället hahah :D

efter visiten där så for vi än en gång in till lägenheten för att hämta någon nyckel till familjens gamla hus dom sålt så pappan kunde hämta nån moped o zazzas sommardäck till bilen.. sen vart vi klara o for tillbaka upp till lägenheten för o vara där. mamsen kom hem blev massa tjöt blev bjuden på mat. biff, potatis o sås.. väldans gott!!

det var om min dag i stan!! ganska mycket i detalj!! :D nu ses zazza o jag inte förräns på fredagkvällen i skara!!


 jag har ringt vårdcentralen idag om min huvudvärk så jag ska dit på måndag så ska dom få kika på´t!! men dom säger antagligen att det inte är något... det bara känns så.. men bra är det inte... 

 



see yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0