måndag men klös ; )

japp jobbade idag kort dag det vart skönt!! för det vart grymt segt!!! lastade in sängar o madrasser idag när jag kom dit det tog bara en halvtimme så det vart snart gjort skönt som det ändå var..

men efter jobbet åkte jag o tankade bilen!! nu är den fulltankad o går långt!! heheh

när jag ändå hade tankat så for jag till hangelösa o hälsade på brorsan med barn lekte o grejjade med lukas o emelie.. dom blir såå stora fick se bilderna på lukas som dom tagit hos fotografen.. riktigt fin fina kort på han.. en riktig liten kille kille som man säger!!

efter ett tag kom catherine o sofie hem catherine hade vart o klippt sig i stan så peter vart hemma med dom "stora" barna.. men det blev iallafall fika o en massa tjöt också.. kom dit vid halv7-tiden o åkte därifrån vid kvartöver 9. riktig myspys tisdag blev det.


Emelie & Lukas


Är Ledig i 2 dagar framåt nu!! skitskönt!!
Ska göra ett röjande o så ska jag nog dra trailern med min bil för första gången..
får väl se hur det går med det. olagligt o mamma lär sätta sig på tvären men som sagt allt löser sig!! hahah

hepp sova nu natti natt
puss o krams

see yaa ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0