nää jag har inte haft tid.. eller ork..

ja både innan o efter jul har det ändå varit full fart..!! massa bus har det vart men det roligaste var väl ändå pulkaåkningen vi gjorde mitt i natten dan innan jul.. kanske iallafall skoj hade vi!!

eller julafton den var ju också bra.. tänkte ta lite extra sovmorgon än jag tänkt först o skulle ställa om klockan.. ja jag ställde om klockan o kom upp tidigt ändå!! vad man kan lura sig själv i sömnen!!
men kom upp trött var man efter gårdagens bravader!!
men massa kul först hos farbror med alla kusiner(nästan) på pappas sida där..



efter varit hos farbror åkte vi hem till bror i hangelösa julaftonen blev lång där...
satt uppe där o spelade buzz men det vart skoj började spela, vann hela tiden så jag lämnade över till bror

alla var inne i buzz spelet.. :D

det blev sent i säng men ändå tidig uppgång skulle vara i vättlösa för o hjälpa till med frukost o äta massa god frukost det är lite tradition att lite släkt o vänner kommer på juldagsfrukost.. så man måste vara uppe i ottan... det är alltid mysigt o efter frukosten åker man hem o sover!!

japp sov hela juldagen i princip iallafall sisådär 3-4timmar behövdes efter att ha sovit i snitt 3-4 timmar natten sen söndagen innan... huh.. det sista vandrade jag omkring som ett lik nästan!! ;D

vart inget vidare väder på juldagen med massa snö o blåst..
men japp jag gav mig ut på vägen o körde massa folk eller folk o folk körde daniel, rickard o christer till en fest i skeby.. härligt galet med massa kåta pöjka! var inte så kul som man kan tro.. var med där ett tag innan daniel skulle på en annan fest eller om man kan kalla det fest!! aja körde det sista gänget till stadt i skara.. mass folk ut skitkul! men jag for hem trött som jag var ändå o blev sittande i tele med min goding zazza i sisärdär 1½timme.. lagom när vi lagt på ringer daniel vill ha skjuts hem.. nej ingen sömn blev det då.. haha skönt som det var så skulle alla till daniel på efterfest så behövde bara köra till holmestad men många stopp på vägen hem.. boring! var hemma vid 4-tiden var lite jobbigt eftersom man skulle upp halv 8 o iväg o jobba.. men skoj var det just då!

annandagen det var då annica skulle bli full! det blev inte lidköping o scotts hon skulle bli full..
det blev skövde hos zazza
Daniel var snäll o körde mig.. kom säkert dit o säkert hem!!
hade verkligen en toppenkväll med alla godingar!!







dagen efter eller söndagen blev en ren vilodag med massor av godis!! :D


idag har jag jobbat igen på jysk hela dagen det har gått fint har stått i kassan i princip hela dagen o monterat stolar.. så kul liv har det varit idag...



ibland längtar man bara ifrån men det har ibland sina goda stunder det däringa jobbet...!!
speciellt när man får jobba med en del så jäkla goa jobbakompisar!!

Hepp nu ska jag blunda lite så man orkar med morgondagen som är ledig o förhållandevis oplanerad!!
nä nu bingen får se om det blir update imorn... om inte får ni ha det gott så länge!!

See yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0