orkar inte skriva nått

eftersom jag varit ledig idag o inte gjort nått direkt händelserikt så gör jag en plojlista ; ) 

1. Hur gammal är du om fem år?

27 år
2. Vem var den senaste du träffade?
bror
3. Hur lång är du?
1,75 typ
4. Vilken var den senaste film du såg? 
uhm, det vart nog transformers med malin för sisådär ganska längesen 
5. Vem ringde du senast?
zazza
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
var skojigt!!! liten? stor?
7. Vad är dagens planer?
får väl satsa på morgondagen, det blir jobb o sen på kvällen lugnt (kanske..)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vem det gäller vissa smsar jag hellre vissa ringer jag hellre..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
10. När såg du senast din mamma?
idag en snabbis, är en riktig mammaälskare.. (eller vad man ska kalla det)
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag? 
blev väckt av telefonen 9 (hade ju tänkt mig längre sovmorgon annars)
13. Har du någon gång hittat en katt? 
japp, en sommarkatt vid vår kiosk. fina gamla tottan
14. Vilken är din favoritplats? 

nu när jag skriver kan jag inte riktigt komma på någon men finns många fina ställen
15. Vilken plats föredrar du minst?
får fundera på den sjukhus kanske?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
har fast jobb(nått annat än jysk) har hus o har förhoppningsvis en karl 
17. Vad skrämde dig som barn?
sprutor(vilket jag fortfarande är rädd för) o så skuggan eller mörkret...
18. Vem fick dig att skratta senast?
brorsan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? 
uhm, ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? 
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
delvis med delvis utan beror på hur man ser på´t
22. Hur många kuddar har du i sängen? 
alldeles för många 9 tror jag det är nu..
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, alldeles för många gånger.. men det vart ett tag sen nu
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota!!
25. Är du social?
njae inte så värstans..
26. Vilken är din favoritglass?
hmm, klings maderia top är fin men sen är en stark favorit Gb:s mayan mystica
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
spara det mesta o kanske resa nått..
28. Tycker du om kinamat? 
sådär lite lagom..
29. Tycker du om kaffe? 
inte för ofta o med mjök då är det gottans
30. Vad dricker du till frukost? 
nu i vinter är det varm choklad, te eller juice
31. Sover du på någon särskild sida?
nu faktiskt ofta på vänster sida med det varierar...
32. Kan du spela poker?
ne inte så värstans bra på´t
33. Tycker du om att mysa?
älskart!
34. Är du en beroendemänniska?
det tror jag inte..
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp 2 stycken faktiskt
36. Vill du ha barn?
inte nu.. sen..
37. Kan du några andra språk än svenska?
engelskan går relativt bra men sen är det även lite lite tyska.. 
38. Har du någonsin åkt ambulans?
ja några gånger
39. Föredrar du havet eller en pool?
havet
40. Vad spenderar du helst pengar på?
ljus, skor o väskor
41. Äger du dyra smycken?
ne inte ett enda..
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
mat..
43. Vem är den roligaste människan du känner?
emina är en sköning sen har vi ju erik med.. han skojar alltid!
44. Välj ett ärr på din kropp?

har en del på underarmarna som man fått på jobbet
45. Vad har du för ringsignal?
vet inte vad den heter men fanns på telefonen när jag fick den..
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? 
vet inte.. men finns kanske nått hemma hos mamma o pappa..
47. Flirtar du mycket?
inte medvetet... så det gör jag inte
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
på malin födelsefest i tibro har jag för mig....?
50. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, o hoppas på att slippa såna..
51. Vilken var den senaste bok du läste? 
äcklig av constance briscoe
52. Läser du dagstidningen?
NLT
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
hepp inte en enda..
54. Dansar du i bilen? 
alldeles för ofta :D tur jag ofta kör själv haha
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Mixmegapol,
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
det vart mina lagerrapporter o försäljningsrapporter på jobbet igår
57. När var du i kyrkan senast?
på min kusins bröllop/dop i somras..  
58. Vad ska du göra nu?
sova!! : )


see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0