sjukhuset!!

japp igår tillbringade jag hela dagen på sjukhus!!

jag har haft en himlans huvudvärk sista tiden... det är inte bra!! det är nog antagligen spänningshuvudvärk.. men när dom gjorde några tester såg jag suddigt åt vänster o har dålig balans det oroade dom..! det var inget vidare bra!!

vad dom tror det kan vara nu istället är att det är borrelia.... mindre kul!!

men nu hoppas jag slippa sjukhus på väldigt länge!! usch hatart verkligen.. satsar på att bli frisk!! hahah om det nu går....!!


idag är jag ledig iallafall.. sov hur länge som helst.. är bra sliten sen igår.. öm lite varstans i kroppen... helkroppsmassage skulle inte sitta fel nu!! hehehe

hepp ska grejja nu.. hörs senare... kram kram


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0