toppenkväll

jobbade hela dagen igår började redan halv9 med möte ända till halv 8 på kvällen!! gick riktigt bra faktiskt hade lagerdag o tog hand om möblerna skönt att slippa vara trevlig mot kunder faktiskt.. kände mig inte pigg på det igår.. : ) men det gick så lätt eftersom jag visste att jag skulle dansa på kvällen!!

tror jag var den enda som var riktigt taggad inför kvällen av oss som skulle dit för ingen var tydligen direkt sugen när det väl gällde men när dom kom dit tror jag dom tyckte det var bra, för vilken jäkla rolig kväll det blev med massa underbara danser!! bena löd mig inte så bra det sista för jag var såå grymt trött!!! men kul var det o massor av ögongodis!! me like!! haha

hepp datorn strejkar fortfarande kan inte lägga upp bilder.. trisst men så är det..!!

Väntar på min zazzagoding som ska komma vi ska göra lite julgodis... får se vad det blir av det men nått kanske.. hahahah

idag laddar jag för lite mys med kompisar här hemma hos mig!! vi ska träffas dricka o tjöta o se dansbandskampen!!  ska bli skönt att bara kunna vara hemma..


hepp nu måste jag städa!! det är såå trisst men musiken är igång o det börjar kännas städdax!!

ha det gottit!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0