vad kul när man kan överraska!!

igår var jag en klant o glömde min telefon hos en kompis! men för att få hem den idag o inte imorn så åkte jag o plockade upp henne o hennes kompis o körde dom till tåget i stan.. dom 2 ska till göteborg över nyåret.. galenpannor!! :D men hoppas verkligen dom får kul!!
men iallafall jag fick tillbaka min telefon iallafall o när jag ändå var i stan så köpte jag med fika hem till mamma o pappa.. så for dit o överraskade dom såhär på nyårsdagsmorgon!! 
gissa om dom blev glada o överraskade!!

Nu laddar jag upp batterierna inför nyårsfirandet hos robban o malin på månstorp!! 
det ska bli riktigt kul hoppas hoppas på detta iallafall  

Detta är nog den sista update för detta år!!

så tackar alla så mycket för 2009 o välkomnar 2010!!


ha en härlig kväll alla!
kram kram

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0