aa men det är för j'vligt!

mm idag har jag mekat med min gamla bil lite.. nu ska jag sälja den har jag fått för mig..! : )
så inom ett par dagar kommer en blå saab ligga ute försäljning.. ge den ett par veckor till innan den verkligen får åka till himlen....

men i övrigt har jag haft en slapp dag sovit två gånger!! uj uj... jag vart väldans trött efter gårdagen... men vart uppe tidigt idag redan kl8.00 idag och jag la mig inte förrän vid 2-tiden inatta...

men nu ska jag ge mig iväg till rickard vi ska boka kryssningen!! yeeey! ska bli såå kuligt...
Det finns en plats kvar i tjejhytten någon som är sugen på att hänga med?!?!

i övrigt har jag ridit idag och tvättat bilen.. allt gick jättebra..
träffade lille lukas idag också.. han är såå mysig nu kan han säga mu och brum brum.. precis som bilen.. han kommer antagligen bli lastbilschaufför vad det verkar eller mekaniker...

hepp nu ska jag ge mig iväg.. see ya later maybe!
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0