Dagen blev inte som de va tänkt :S

Hepp inte alls.. min bil skulle ju bli frisk! men nej min stackars bror fixade inte min bil... skitbil sa han.. man måste tydligen ha ett specialverktyg till kolvarna... skitans! men han bytte bromsskivorna och fick ihop bilen efter många om och men! lite svordomar.. och en syster som försöker hjälpa till men som vart mer ivägen kanske.. jag vart barnvakt istället åt lillkillen lukas.. det gick fint.. han skulle också mecka! :D
men men iallafall när vi fått ihop bilen igen så provkör vi den... och den blir varm på vänsterbak.. det är inte bra.. så får åka till "riktiga" verkstan med bilen imorn... vill inte!!!! men den är inte som vanligt när man trycker på bromsen heller.. så bäst att jörgen får kika på det eftersom jag inte kan.. och pappa är osäker på vad som vart felet...
aja det löser sig får åka dit imorn innan jobbet...

annars idag har jag vart i stan.. tog en fika med mamma för hon vart där och klippte sig... gissa vem som står framför oss i kön! henrik i scotts! mums vilken läckerbit han är allså! hans fina leeende.. tyvärr hade han nog en dejt.. en brunett som bara blängde på mig hela tiden.. knepig flicka vart de.. antagligen hans tjejja.. hehe såg inte ut att vara hans typ av tjej.. men när vi sitter och fikar så kommer en gammal barndomskompis till min lillestore bror.. johan.. han pratar med oss och så får han syn på henrik.. han bara börjar skrika(han har en "cp-skada" men är en jättemysig kille..) och henrik kikar och säger hej.. och jag ler och hälsar tillbaka.. hehe han såg nog att jag kikat lite på han.. kanske lite väl mycket^^ men äsch va faan.. han är ju lite kändis nu :D
Han såg ut att må bra där han satt iallafall...

sen gick jag en runda i affärerna.. blev inte långvarit införskaffade mig nytt nagellack.. har ju inget och måste ha till naglarna nu.. : )

sen åkte jag hem och red.. antiloop gick jättebra.. fast precis när vi gett oss ut så börjar det ösregna och åska så det blev inte någon jättelång tur.. men lagom så han fick springa av sig och få jobba lite... ahh nu är det dags att börja hårdträna inför dressyren i slutet av augusti..! ihh ska bli lite kul att börja tävla igen.. : )

hepp hepp idag vaer det dåligt med kort tagna! blir en annan dag..
nu blir det sängen (iallafall snart.. det dröjer inte förrän ögonen går ihop..) så jag orkar jobba imorn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0