dansant kväll...

jo det vart ju 50års jubilerande streaples som spelade.. och dom gjorde en riktigt bra spelning faktiskt.. aldrig vart på dom innan... haha man sänkte ju medelåldern ganska bra! : )
hade trevligt!
träffade christer också och fick några härliga danser! skoj skoj!
sen hade ju faktiskt keybordisten riktigt härliga ögon också..

imorn ska jag upp relativit tidigt ska göra i ordning min gamla saab.. som sen ska få fara till bilhimlen... kommer sakna min gamla ugly betty faktiskt...
ska rida min galenpanna till häst imorn också.. hoppas att det går bättre än igår när han vart mest i luften eller på två ben hela tiden! : )

hepp nu ska jag nana skippar mordkomissionen som är på tvn nu.. ögonen orkar inte vara öppna mer nu... har ju även vart en lång arbetsdag innan dansen också.. massor av kontorsjobb vart det.. såå nu kanske jag kan slippa det i några dagar?!?!  aja det återstår att se.. men man är rätt seg nu...

natti natt.. sov gott foxxa lugnt!! ; )
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0