haha sicken överraskning....

jodå.. vaknade inatt hade som vanligt radion på och somnade till musik... vaknade 03.11 och stängde av... då hade jag fått meddelande precis då! antagligen därför jag vaknade.... sen så vaknade man till såpass så tjötade i telefon i typ en timme.... normalt mitt i veckan??? ne... men trevligt vart det hahah... inte precis vad jag väntat mig en natt/morgon mellan tisdag onsdag... :D

så inatt vart det inte jätte många timmars sömn... eftersom jag inte la mig förrän halv 2....

men idag är det full rulle ska åka och öppna kiosken nu.... sen ska jag till stallet och rida.. sen byta till cd i bilen.. sen blir det lite mer smått som ärenden i götene.....
vi hörs kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0