helgen 17/7-19/7

Hellu nu kommer uppdateringen från helgen... vet inte om det egentligen hänt så mycket men skoj har jag haft!! : )

Fredag 17/7

i fredags jobbade jag men det vart en ganska lugn dag.. biba vart lite hetsig emellanåt men det vart som vanligt bara att ignorera hon blir alltid mycket surare på fredagar när vi får varor! man har vant sig nu.. hehe jag brukar undvika henne så gott som går då.. men dagen flöt på jag och emina hade kul i butiken efter ett tag kom även kicki och joinade.. och dagen gick jättefort!!
Slutade tidigt redan halv 6! det händer inte ofta!!

Efter jobbet åkte jag hem till pappa i vättlösa.. tjötade med han en liten stund medan han målade huset.. sen fick jag för mig att åka till mamma i kiosken en liten sväng och äta lite glass vilket jag gjorde och ddet vart jättegott!! klings lösglass är verkligen godast!! : )
efter ätit glass och pratat med mamma en stund så åkte jag hemåt.. startade datorn tjötade med rickard.. då vart han sugen på att spela minigolf... och det tyckte jag lät kul så gjorde bara mig i ordning och så for jag iväg och hämtade han... tjötade där ett tag innan vi åkte och hämtade jonas så bar det iväg till lidköping.. kronocampingen..
som vanligt förlorade jag.. hahah hade ingen tur fick bara 6 men jag kom ikapp på slutet.. hade de vart några mer hål hade jag antagligen vunnit! :D
för kvällen hade dom liveband.. kommer inte ihåg vad dom hette nu..men spelade skitbra! synd att vi vart tvugna att åka men blev väldigt trött och eftersom jag skulle upp relativt tidigt och jobba så ville jag itne vara hemma jättesent.. räckte med att vara hemma  drygt 02.00
:D
men det vart en jättebra kväll! hur mysig och skön som helst!



Innan vi ska åka från jonas så skulle dom kolla varför hans carport inte gick att öppna.. bara att stänga.. då ser det ut sådär:P



Vet inte riktigt vad dom håller på med... men kul vart det!! :D



Lördag 18/7

Lördag morgon vart riktigt jobbig! jag vart otroligt trött! haha man får skylla sig själv när man är ute och ränner! men iväg till jobbet kom jag även om det vart lite sent.. :D men som tur vart biba på plats och det mesta vart färdigt när jag kom dit.. hihi lyx..  men jag kom igång och jag och biba vart överens haha vi skällde mest på sebastian.. han gör tyvärr allt fel! han är nog less på oss och vill sluta fortare än någonsin! men men han kan inget och vill inget så då får man skäll...
aja dagen tog slut och hemåt bar det av..
hem och laga mat innan man skulle göra sig i ordning för olstorp och ännu en nykter kväll..
((när jag ska jobba gillar jag inte att dricka.. såå jobbigt att jobba speciellt när man måste vara trevlig....))
aja kvällen fortgick hämtade bror innan vi drog till rickard på förfest... när vi kom dit så vart bara rickard och kalle där.. men det tog sig och daniel, tobias, henke , niklas johan.. "jesus" och så vart det några tjejer glömde namnen lika fort dom sa det typ.. flickor jag nog aldrig träffat innan men som man kanske ser igen..
så det tog sig ordentligt och fest blev det av det hela... :D
på tal om de undra om kalle skulle låta jesus bo hos honom nu...?!?!?! :D tror han ångrade sig efteråt!

det bar iväg til olstorp jag körde på vägen dit hade jag bara bror och kalle i bilen.. haha trevligt vart det!
väl på olstorp blev det en hel del dans! dans till arvingarna..! skitbra! (som vanligt!)
dansade och kikade runt hela kvällen.. min kusin från töreboda med henne "kille" och kompisar vart där..

kvällen flöt på och snart vart det hemgång.. hade med min rickard och kalle och bror på hemvägen.. haha det pratades hela färden hem så det gick oerhört smidigt..! massa repmånad repliker dom spelade.. haha det är som alltid bra!
sen blev det men trevligt hade jag! : )



Några av dom som vart med på förfesten hos rickard....



Arvingarna bra som alltid! : )



Söndag 19/7

ja.. denna dag vart jag nästan helt död! vart såå otroligt trött vad sov jag 3-3½ timme eller nått.. så slö vart jag.. segade mig igenom dagen och hittade på en massa jobb allt för att slippa stå still och bli trött.. vart inte jättemycket kunder och dom man hade vart inte så jobbiga... men det sista vart jag så trött att jag bara gäspade,.. funderade på hur jag egentligen skulle klara bilresan hem så trött va jag! men hem kom jag... skippade stallet som jag skulle åkt till direkt efter jobbet... men orkade inte åkte förbi hem och bara la mig i soffan och slocknade i 2 timmar.. oerhört skönt! 
vaknade men gjorde inte många mer knop den kvällen... kikade på "i walk the line" om johnny cash.. skitbra film.. eller ja musiken är bra.. man bli oerhört danssugen!! 

Sen somnade jag vid halv 12...



Jag på festen hos rickard..

Det vart om min helg! mer bilder finns på facebook! : )
ha det gott krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0