hemma igen...

Så nu vart man hemma i götene igen..... kom hem igår måndag... hmm undra egentligen om jag skulle köra hem för jag vart både trött och lite bakis efter helgens bravader... bilder ligger redan uppe på Facebook för beskådning... heheh
så det blev ingen måndaxklubben för min del igår... hade såå jävla ont i fötterna och har det fortfarande! massar blåsor... aj aj aj... men dom går över... :D

igår när jag kommit hem kört in i götenekommun.. lämnat av malin så bar det av till stallet.. lagom trött... för lektion för janne... min favorit janne.. det gick så jäklans bra! antiloop kändes som en dröm.. nu ska jag bara lära mig att inte bli för ivrig och hetsig så kommer allt att gå kanoners! så mycket publik vi hade igår har jag nog aldrig vart med om! men kul var det att få beröm från flera.. jag kan inte mer än att dra på smilbanden när jag tänker på det....

hoppas det kommer gå lika bra på tävlingen den 8/8.... : )
hepp nu ska jag ut och röra på mig....
lägger ut lite bilder ikväll från helgen.... 

vi hörs... puss o krams 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0