körning!

japp igår kväll så vart jag the driver.. skittrött var jag efter dagens bravader.. men kul kväll blev det.. jag vart hemma sisårdär halv5 för på vägen hem från hangelösa.. där jag lämnat av jonas så stannade jag och fotade lite det vart så jäkla fint att se solen gå upp(fast den är borta nu):P sen fotade jag lite rådjur och en räv men vet inte om det blev så bra.. : /
vart ganska trött så orkade inte göra något märkvärdigt....

hepp uppdaterar mer ikväll nu ska jag äta frukost...

då ska jag lägga in massa bilder från kameran också! ska iväg och fixa en kamerakabel idag... : )
Sen får jag se om jag ska förbi rickard en sväng också han såg såå ledsen ut igår när jag lämnade av han...
ska även iväg till stallet sen.. ska bli gott att komma dit... ska bli tidig läggning ikväll så man får sova några timmar extra.. 4 timmar räcker inte just nu! mohaha

see yaaa later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0