Lugn stressdag!

japp japp idag har jag jobbat men innan jobbet i morse fick jag åka till verkstan med bilen.. tur att jörgen är såå snäll och tog hand om min bil.. hoppas han får en lucka imorn och kan göra klart den.. får byta hela ja vad det nu hette.. namnet rinner ifrån mig hela tiden.. men det vart nog bromsoket som måste bytas.. alltihopa.. antagligen därför bror hade såna bekymmer med att byta bromsskivorna! men nu ska jag väl förhoppningsvis få en bra bil som håller i många år!!

ja som sagt i övrigt har jag jobbat hela dagen.. vart klar halv 8 ikväll det har vart en stressdag med masssor att göra! jag hatar allt pappersarbete.. och jag hatar när sommarjobbarna är seega och springer och frågar saker dom borde veta.. eller isåna fall ringa.. man behövert inte springa hela tiden! allt ska gå fort speciellt när det är sommar! ingen rast ingen ro! jag har gjort massa kontorsjobb idag.. skittråkigt! blev jätteseg efter alla gjort alla beställningar! men men dagen gick fort och man fick mycket gjort! : )

Efter jobbet åkte jag till vättlösa för att rida men då när jag står och pratar med pappa då kommer mina faddrar och deras barn och hälsar på vi prata mycket häst.. dom skulle hämta min gamla tjejjamoppe för deras eumoppe är trasig.. men det blev fika och ganska sent hem därifrån inte hemma förrän vid 22-tiden..

men nej det blev inget ridet idag för det.. men uscha hade jag ridit hade jag blivit dyngesur för det började ösregna vid 20-tiden och det har inte slutat än.. så är lite glad samtidigt.. vill inte bli mer förkyld nu! det har jag ju redan varit tycker jag så de räcker...

imorn blir det jobb med kicki och helen ska bli skönt.. så man får lite andrum.. snart börjar nedräkningen!! yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0