oj oj oj sicken kväll det blev...

igår jobbade jaghela dagen!  till halv 8 kom från jobbet ganska precis halv vilket vart tur eftersom jag skulle ut och jag skulle bli hämtad redan halv 9 så bråttom bråttom vart det hem innan jag skulle hem vart jag tvungen att posta en del berv från posten köpa slödrick hämta min bil i vättlösa... allt detta han jag med gick innanför min dörr 20.01 ganska bra jobbat  då hade jag tagit mig hem från skara med!

japp stress jag vart klar 20.20 typ och hann dra i mig ett par shotar! mums!
sen bar det av till lidköping och hämta anna innan vi for till helen på förfest! så jäkla skoj! kanon kväll blev det!!
hade verkligen skitkul! blev bra dragen ett tag där : D

ute så sprang jag på två kusiner karin och petra jättekul!!! : )

blev hämtad av daniel.. verkligen jättesnällt med tanke på att han skulle upp tidigt och jobba!



Vi som jobbar på jysk i skara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0