onsdag... : /

Japp idag vart det onsdag.. känns som tisdag faktiskt.. men onsdag är det iallafall... började dagen med att gå upp egentligen kl.8.00 men orka.. snozade några gånger och gick upp halv 9... göttans... jag gick upp så tidigt för man skulle ju upp och öppna kiosken för mamma jobbade idag... då får jag rycka in... : )
Det gick bra tog inte lång tid sisådär 10 minuter en liten kvart.....

efter det så åkte jag tillbaka till vättlösa... jag skulle rida antiloop men nej så blev det inte... lille lukas vart där så lekte med han lite... sen blev det även en promenad med catherine och lukas... det vart riktigt skönt i solen.... : )
trött blev jag faktiskt lite... men det gick faktiskt bra med tanke på foten inte är så bra.. men det gick lugnt med tanke på att catherine är höggravid :D



Lukas bus....

efter det så vart jag såå trött faktiskt så jag blundade i en halvtimme i fåtöljen... gööör gött!!!
sen så bar det iväg ut till stallet... det hade kunnat kvitta idag... hästjävel vart det idag! hur dum i huvudet som helst.... vi skulle ta en lugn tur i skogen men nej.. vi kom inte mer än iväg förrän han vart jättestisslig och gick på bakbena hela tiden! jag blev arg och han blev arg(för han inte ville gå fram....) har inte på länge vart så svettig som jag vart idag... när vi väl kommit förbi skrittade jag bara en liten bit till innan jag vände hemåt... vi bara bråkade så det vart ingen idé att fortsätta... så idag vart han inte mycket värd.... nu behöver jag ha draghjälp ut i skogen,... allt av sällskap är behövligt! du kan vara till fots cykel häst nått utav det är de bästa! :D



Hästkräk!

sen efter grejat klart i stallet bar det av hemåt fixade lite mat och fräschade till mig innan jag gick fram på götene.. bytte mina skor som gått sönder i hälen..... fick ett par nya så jag är nöjd... : )  
denna dag hade götene motorklubb lite visning framme också.. passade på att kika lite... träffade rickard och kalle där kalle hade med sin cross och visade.. stannade inte så länge för jag skulle iväg och stänga kiosken...
Det bar av till kiosken och stängde den... det gick jättebra och smidigt allt vart färdigt så det tog inte lång tid...

sen åkte jag och hälsade på malin lite innan hon skulle åka till kusten imorn.. jag kollade mest när hon packade.. haha och så tjötade vi en massa från helgen.. plus en massa annat... ja man kan säga tjejsnack.. sånt där man annars inte orkar lyssna på! hahahaha



sen åkte jag hem... nu slappar jag mest i soffan.. händer inte mycket här inte... funderar på att sova så man orkar! lite trött för man fick ju inte mycket sömn natten till idag.... hihi

ha det gott puss o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0